måndag 4 januari 2010

Upprörd klass

Idag har jag vart i skolan, vi hade redovisning av våra grupparbeten. Det gick bra! Sen har jag fått reda på att jag har klarat hemtentan vi hade innan jul i organisationskursen :) Jag fattar inte hur det har gått till för mer än halva klassen har fått massa komplitteringar men inte jag. De har t.om de som är lite äldre fått. Jag fattar inte alls hur han resonerar men jag är glad att jag har klarat mig samtidigt är jag sjukt chockad fortfarande! Sen har han inte hållt sina tider han har lovat och de har gjort klassen galen! Då behöver inte vi heller hålla några tider tycker vissa, vissa är skitförbannade verkligen!

Men dagen i skolan har vart lugn annars , vi slutade redan klockan 13. Riktigt skönt :) Gud vad jag har saknat klassen alltså. Det har vart mycket snack o folk har vart upprörda över tentan idag så de har inte vart den goa stämningen idag alls men de går nog över till nästa vecka då nästa kurs börjar. Nu har vi fått en ny hemtenta som ska vara klar den 11 så jag måste skriva rent min andra ikväll så jag får börjat med den andra sen. Nu är plugget i full gång igen!

Nu tänkte jag faktiskt slappa lite innan jag sticker och tränar, första gången på över 2 veckor! Wish me luck! Jag säger bara hej trräningsvärk ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar