onsdag 6 januari 2010

Brr..va kallt!

Nu är det rekordkallt i lilla Sverige. Uppe i Norrland skulle det bli -40 grader kallt i veckan. Det är fasen inte normalt. Då är det riktigt jävla kallt alltså. Då kan ingen mänsklig varelse gå ut. Men det finns ställen som de är -20 med och de är också kallt. Jag är glad att jag inte bor på de ställerna det är så fruktansvärt kallt, jag tror inte jag skulle klara av det faktiskt!

Idag är det röd dag och alla är lediga :) Men jag måste snart återvända till min hemtenta så roligt ska jag ha denna röda dag, vilken fest eller hur? ;) Men jag vet att jag måste ta mig ut och köpa frimärke och posta mitt brev till csn så jag får mina pengar :) Det kan ju vara bra. Inte för det är så mycket att hänga i julgranen men det är bättre än ingenting, man måste ju leva av någonting!

Är skittrött om dagarna, jag fattar inte varför och vad de är med mig. Såhär trött brukar jag aldrig vara. Ja hoppas de går över snart, de är jobbigt att gå runt o vara supertrött! Nu ska jag återvända till min pluggning!

Ha en bra dag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar