fredag 8 januari 2010

plugg & träning

Gud vad jag har vart duktig idag tycker jag! Jag vet jag är lite ego med att berömma mig själv, men ibland måste man göra det när ingen annan gör det ;) Jag har både varit och tränat tidigt och sen har jag skrivit klart min hemtenta så nu har man lite skrivkramp så nu ska jag bara skriva rent det. Sjukt skönt att ha själva "mallen" klar. Det ska bli fruktansvärt skönt att bli klar med detta arbetet. Vi har haft tre hemtentor på loppen inom 3 veckor. Det är lite galet alltså! Det har ju varit jul och nyår med så man har ju inte haft så mycket tid så jag kan säga att jag är helt slut nu alltså. Jag har också varit lite småsjuk och det förstör ju också en hel del kan jag meddela. Man orkar ju inte sitta lika länge! Man blir trött och hängig! Men nu hoppas jag att de ska bli lite lugnare när den nya kursen börjar på måndag :) Träningen gick bra, har kommit igång ordentligt igen och det känns super. Jag börjar känna reslultat och det är kul, träning ger resultat ;)

Ikväll har jag kollat på let's dance :) Det är kul att kolla på tycker jag! Dom är sjukt duktiga. Hade jag ställt mig på ett dansgolv med höga klackar hade jag nog brytit av mig båda benen! Det hade fan inte gått hem någonstans. Men det hade vart sjukt roligt att kunna. Jag vill kunna dansa bra, någon som ställer upp att lära mig? ;) Klart jag kan bugg, vals o foxstrot. Men dom som de kör i let's dance hade vart kul att kunna som "cha - cha",rumba och tango.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar