fredag 15 januari 2010

Skön snubbe

Har kollat på let's dance nu ikväll. Alltså jag måste säga att Willy är en sjukt skön snubbe. Han tar verkligen dansen med glädje. Han vet hur man gör bra tv. Vem kan inte mer än att gilla honom? Inte för han kanske dansar bäst i let's dance men han har charmen och han dansar med en sån glädje så det finns inte. Det är inte alla som gör!

Willy var sjukt rolig i bygglov nu i veckan när de var "Fråga Willy stund" . Han berättade hur man skulle förföra brudar. Jag har aldrig skrattat så mycket som jag jag gjorde då. En gubbe över 60 ska berätta hur man raggar brudar, fina grejer det vettu ;)

Annars har jag tvättat, pratat med Emil och så :) Vart på bolaget och köpt min dricka tills imorgon för imorgon blir de lite fest. Det ska bli riktigt kul och det bästa, krypavstånd hem ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar