lördag 2 januari 2010

Nyårsafton



















Tänkte berätta lite om min nyårsafton...

Allt började med mat och förkrök hos Anton :) Både god mat och trevligt sällskap. Kände inte så många när jag jag kom dit men de lär man alltid känna under kvällen. Alltid kul att träffa nytt folk :) Sen var det mycket musik och snackande. Hade mycket trevligt måste jag säga.

Sen vid typ halv 12 gick vi ut för att vänta på en taxi som var 20 minuter sen och en taxichauför som var megasur! Men vi kom ner till fästningen. Träffade mina andra fulla kompisar på vägen. Jag var inte ens hälften så full som dom ;) Men de är nyårsafton en gång om året ;) Men efter vi hade kollat på alla fina fyrverkerier och jag hade ringt mamma så gick vi upp mot nyfiket. Men jag och Tord tappade bort hälften på vägen :( Men sen hittade vi dom i kön till nyfiket , bra tajming ;) Fasen vad kallt d var att stå och vänta men sen fick jag min nyårsdrink och sen hade vi tänkt att åka taxi hem till Tord men vi fick inte tag i någon jävla taxi så vi började att traska bort till Tord. Då var det riktigt kallt, jag kände inte mina ben efter en stund och mina fötter gjorde ont :/ Men vi kom hem, tur det! Sen blev de lite tv och sen blev de sängen. En mycket rolig nyårsafton så tack till alla som gjorde den bra men ett stort tack till Tord för jag fick sova hos dig :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar