söndag 31 januari 2010

Helgen

Helgen har vart underbar. Fredagen åt jag pizza med älsklingen och sen kolla vi på let's dance innan han skulle iväg o jobba. Han jobbar natt i helgen :( Se stack jag till Angelica på fest. Det var kul att träffa nytt folk. Men i slutet var de dålig stämning för först ringde mitt jävla idiotiska ex och var dum i huvudet o sårade mig och sen skällde jag ut han till punkt och prickar men han skyllde på sina kompisar som vanligt :/ Sen när jag hade lugnat ner mig så blev de slagsmål när Sofia kom med sitt ragg och de andra kom tillbaka från krogen. Så vi fick slänga ut dom som bråka. Jag fattar inte vad dom har där och göra när de bara söker bråk :/Men sen hade vi kul igen och det var bra att allt lugnade ner sig. Då satt vi och snackade till halv 7 på morgonen. Jag sov hos Angelica för jag pallade inte gå hem.

Igår åt vi en baguette till lunch. Det var gott och sen gick vi hem var och en för sig och vilade och jag prata lite med älsklingen när ha hade vaknat och sen gick jag till Angelica :) Vi käkade och kolla Robinson och sen kom Affe så slappa vi lite. senare på kvällen åkte vi raggarrunda i lilla Eslöv ;P Det var kul o rejsa i snön ;) Sen körde Sebbe hem mig och sen gick jag o la mig, så jävla trött!

Idag har jag bara städat lite och nu har jag tydligen fastnat framför datan ;) Men snart ska jag gå till min Daniel <3 Ska på söndagmiddag innan han åker till jobbet igen, sista natten inatt. Så skönt. Åh, vad jag saknar honom...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar