onsdag 27 januari 2010

Lycklig!

Oj... jag har inte vart så aktiv som jag brukar vara på bloggen den senaste tiden. Jag har inte haft tid och ork bara.. ibland har man sådana dagar, det har även jag som är glad för det mesta men ibland så har man ingen ork!

Skolan tar tid just nu, fick reda på att jag har tenta på min egen födelsedag! Rolig födelsedag man kan ha. Men det är väl bara att bita i det sura äpplet och nu början lian närma sig med stormsteg. Helt galet och jag är verkligen nervös inför lian. Men jag hoppas att de kommer gå bra :) Så skolan tar en del tid och sen är det träningen som tar tid, annat plugg och nu har jag även träffat en kille, helt underbar :) <3 Så det är mycket som händer i mitt liv just nu.

Jag har verkligen inte känt såhär stor kärlek till någon på nästan 4 år! Han tog verkligen mitt hjärta med storm och det var verkligen kärlek vid första ögonkastet <3 Allt känns verkligen så bra med dig älsklingen min <3

Igårkväll var jag hos honom o vi käkade tillsammans, myste lite och sen kolla vi på tv och lyssna på skum musik på spotify ;) Verkligen skum musik där finns! Men man får aldrig tråkigt när man är hos han <3 Han får mig att skratta :) Jag tycker om dig Daniel <3

100124 - Daniel Christersson <3
Du är bäst älskling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar