lördag 2 januari 2010

Tråkig kväll.

Hmm... vad ska man göra en tråkig Lördag som denna? Alla är väl ute och festar.. Jag har varken ork eller lust med de. Igår var jag slut i hela kroppen efter mitt nyårfestande men kul hade jag iaf och då är det värt det. La mig kl 21 igår men en baksmälla som hette duga och mensvärk på det..
Idag gick jag upp tidigt för jag skulle åka ner till skåne. Det blev några timmars bilfärd men jg sov nästan hela vägen så det var skönt. När vi kom fram så gick vi och handlade och sen laga vi mat och sen hängde vi upp min nya gardiner som jag fick i julklapp... det blev fint. Sen hängde vi även upp min fina tavla som jag också fick i julklapp.

Ikväll har jag inte gjort ett skit, bara smsat lite med Tord och pratat lite i telefon med "lillebror". Vi pratade ettt bra tag idag, hehe. Har ätit och kollat lite på Robinson, har direkt inte följt det. Någon annan som är mer insatt än jag? Det går fan inget bra på TV ikväll :/

De stör mig lite att vi bara går måndag i skolan så då kunde jag nästan vart hemma hela nästa vecka med, suck. Man kan ju inte skolka för det liksom.. Hade gärna vart i Varberg en vecka till :) Men så är det.. Ibland är det bara att gilla läget. Hade gärna träffat mina fina vänner lite till och träffat sötnosen lite till. Men nu är det tillbaka till verkligheten :) På måndag börjar jag träna igen. Nu ska julmaten bort!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar