torsdag 7 januari 2010

Tröttis

Guuud vad trött jag var i morse när jag vaknade. Jag kunde inte sova inatt så jag satt uppe och snackade med folk på msn, kul. Sen blev klockan alldels för mycket. Men saker man få ta.

Idag har jag tränat och sen har jag pluggat en massa :/ Men nu har jag bara en fråga kvar på hemtentan + renskrivningen. Det ska bli så otroligt skönt att bli av med den så man kan tänka på nått annat!

Min tränare skrämde vettet ur mig när jag var på gymmet idag. Jag fick nästan en hjärtattack ju ;) Jag har alltid min mp3-spelare med mig när jag tränar så jag går i min egen lilla värd och han är ju personlig tränare så han ska visar ju folk hur vissa maskiner funkar så när jag var klar med en så står han framför mig, shit vad rädd jag blev. Han dök upp från ingenstans, haha! Att man kan bli så rädd, men lite kul var de allt.

Ikväll har jag bara ätit, pluggat de sista för idag och kollat på tv, men det går bara skit på tv för mina program har inte börjat efter jul än. Men nästa vecka börjar nog de mesta. Idag är det ingenting, bara glee. Men det har jag bara sett en gång så jag fattar nog inte så mycket. Om man ska dra igång en film istället? Men frågan är vilken, några förslag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar