torsdag 21 januari 2010

Stress!

Har haft en sjukt stressig dag! Jag försov mig i morse, vaknade 8.15 av ett ryck. Jävlar vad jag fick skynda mig. Klä på mig snabbt, sminka mig o borsta tänderna sen fick jag sticka men jag hann. Sen när jag kom till skolan gick vi ner till Berga för vi skulle tydligen ha vår första lektion där. Men de var lite kul för de är ju ett gymnasium så vi roade oss med att kolla på små 1:or på fikarasten. Shit vad som dom var. Men det känns inte så längesedan man själv gick på gymnasiet men de är ju ett tag sedan men jag upplevde aldrig att jag var så liten ;P Tiderna förändras eller så är de skåningar som är små!

Sen efter lektionen vandrade vi i kylan upp till vår skola och åt igen. Usch, maten smakade verkligen ingenting idag. Vet inte om de berodde på maten eller på mig :S Sen hade vi vår sista lektion för dagen med Karin! Då kom också chocken :( Vi fick en uppgift idag som ska vara klart på onsdag, ett grupparbete och vi får ingen tid alls till de nästa vecka. Så detta får vi göra på vr fritid. Jag blir galen på att lärare aldrig kan planera utan att komma med de bara några dagar innan de ska vara klart. Så nu känner jag mig en aning stressad! Men de kommer säkert gå bra. Men nu har jag helg men måste nog plugga lite under helgen är jag rädd!

Fick mina csn-pengar häromdagen men de mesta gick till räkningar, väldigt roligt. Jag måste fasen skaffa mig ett jobb iaf ett sommarjobb. Jag behöver en till inkomstkälla känner jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar