måndag 4 januari 2010

Spelkväll

Ikväll har jag umgåts med Angelica o hennes vänner. Dom var hur lätta som helst att lära känna :) De är folk som jag gärna skulle umgås med mer. De är lättsamma, de gillar jag. Jag hatar folk som dömer en efter liksom en gång.. Sånna människor hatar jag. De ger aldrig en människa en chans o bara snackar skit. Skitsnack är det värsta jag vet. Folk som bara snackar skit vill jag inte umgås med. Det är inte ens roligt att vara med sådana människor. Härliga människor ska det vara. Vi har spelat monopol,skrattat och bakat pankakor..Men alla blev dock inte så lyckade som vi hade önskat, men goda var dom iaf :) Hungriga var vi :) Alltid mysigt att äta tillsammans med någon än att äta själv. Jag tycker bara att kvällen har sprungit iväg. Vi träffades kl 5 och jag var hemma vid 12. Helt sjukt. Men jävligt skoj har jag haft :) Nu är jag trött efter allt monopolspelande o skrattande :) Nu tänkte jag lägg mig så jag orkar upp till skolan imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar