måndag 25 januari 2010

Galet rolig helg! ;)

Denna helgen har vart riktigt rolig måste jag säga. Fredagen var det fest hos Sofia. Det var kul tills Angelica blev lite för full. Men det kan hända alla. Men jag fattar verkligen inte var det var i den spriten hon fick. Vilken tur att jag inte drack nått så jag kunde ta hand om henne lite iallafall. Men Affe & Jennie följde henne hem. Affe bor ju närmre henne än jag. Annars hade jag fått gått tillbaka igen och de är en bra bit iallafall på natten. Jag som hatar gå ensam när det är mörkt! Men det har ju sina orsaker, de som känner mig vet också varför.

Lördagen var de slappekväll hos Angelica med Affe, Carolina och Angelica såklart ;) Vi såg baksmällan. Den är sjukt rolig den filmen alltså men Angelica förstog inte riktigt ;P Vi pratade mest igenom filmen. Tjejer alltså ^^ Sen när Carolina tog tåget hem så gick jag Angelica o Affe ut i lilla Eslöv på promenad i mysbyxor. Angelica skulle träffa en tjej i klassen. Det var lite kul för vi stog utanför pubben i mysbyxor, inte varje dag man gör det alltså. Sen fick vi nått jävla ryck att gå på pubben vi också så vi stack hem o bytte om och sen drog vi till en annan pubb. Ite för vi drack så mycket men vi hade sjukt kul ändå :) Träffa massa folk. Men de var vissa som var fullare än andra och lite skitsnack o några mördarblickar fick man på sig. Men de är sånt som händer, man behöver inte ta allt så allvarligt^^ Så lever jag mitt liv nu. För man väljer själv hur man vill leva sitt liv och jag vill må bra :)

Gårdagen var jag sjuukt slapp och trött. Jag var hos Daniel och kolla på en film på kvällen annars gjorde jag inte mkt. Det känns i ryggen idag att man inte gjorde mycke igår. Men söndagar är till för att slappa, de är ändå så tråkiga. Filmen vi såg hette "Kalenderflickorna", den var ganska bra faktiskt även om vi inte såg hela.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar