måndag 18 januari 2010

En oförglömlig kväll!

I Lördags var jag på fest hos Sofie, hon bor snett under mig så det är helt perfekt :) Så jag hade verkligen krypavstånd hem. Vi struntade i krogen för ingen hade pengar. Hade sjukt roligt måste jag säga. Det var full rulle hela tiden :) Vi spelade twister, splelade drickaspel, sjöng singstar och prata massa. Har ite haft så kul på länge som jag hade i Lördags. Men de var inte lika kul när jag kom hem för då ringde en person jag inte ville skulle ringa. Han var mer packad än jag o börja snacka massa fyllesnack. Men jag vet att om jag hade ringt upp han igår så skulle han inte menat ett skit! Han sa att han gillade mig fortfarande o han ville ha tillbaks mig men jag kommer ändå aldrig kunna lita på honom igen. Efter alla jävla svek, brutna löften och hur mycket han har sårat mig! Så snälla du, låt mig vara i fred och låt mig vara lycklig :) Sen ringde jag Emil för jag behövde prata med någon! Han stötta mig och jag är glad att du fanns för mig gubben. Du är underbarast! Är så glad att du finns i mitt liv <3 Sen hände inte så mycket mer jag gick o la mig o smsade lite med Emil innan jag somnade. Men jag somnade ganska snabbt, alkohol kan man somna fort av ;)

Gårdagen var man sjukt seg. Orkade inte göra mkt... Jag var ute o gick o sen var jag bara hemma hela dagen. Jag pratade med Mamma på kvällen och pappa har tydligen blivit sjuk :/ Så krya på dig pappa! Hoppas du blir frisk snart :) Sen kollade jag på "en annan del av köping", jag gillar den serien. Alla har sin charm ;) Det är härligt att se! Sen blev de Johan Falkfilmen o lite snack med Emil o sen var det sängen.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar