onsdag 13 januari 2010

Jag lever ;)

Skulle bara meddela att jag lever! Jag har inte orkat blogga för jag har varit så otroligt jävla trött!!! Dessa tentorna har tagit kål på mig men nu är dom äntligen över och de är skönt så nu kan jag satsa på min träning mer ;)

Idag är jag sjukt seg men de har sina förklaringar, jag låg och pratade i telen med Emil inatt men det var det allt värt ;) Han är verkligen supersöt!! <3 Vi hade verkligen mycket att prata om och jag är galet förälskad i hans fina röst <3 Den gör mig varm i hela kroppen!

Sen har jag vart på gymmet i 2 timmar och tränat som fasen. Men usch vad mycket folk det var idag, det var nästan så man fick bråka om maskinerna idag :( Det är jobbigt. Men tränat fick jag gjort även om det bara var jag och massa killar idag ;)

Nu ikväll har jag ätit och kollat på rooomservice, de är roliga killar i det programmet :) Snyggt blir det också. Tänk att få inrett sin lägenhet ;) Gud vad underbart det hade varit!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar