tisdag 5 januari 2010

Snö

Nu var de dags för snö igen. De snöade igår när jag var i skolan. Idag känns det som att de har kommit mer. Måste även fixa nått att äta. Sen i eftermiddag måste jag ringa vårdcentralen för att fixa nya p-piller. Dom börjar ta slut nu. Riktigt jobbigt :/ Men man kan bara ringa om recept på eftermiddagen tydligen. Så jag får väl ringa i eftermiddag!

Jag har beställt mina böcker till nästa kurs som börjar näsa vecka, 1024 kr, roliga pengar och en var slut så den får jag vänta med att beställa. Tur att vi ska ha den i slutet av kursen så det är ingen panik med den.

Nu måste jag snart börja att skriva på min hemtenta. Kul va? Tycker inte jag har annat än hemtentor. Men efter denna hoppas jag att de kan vara lugnt ett tag. Har haft lov men de märks inte för jag har nästan pluggat hela lovet ändå.

Jag har blivit förkyld igen. Vill inte vara sjuk :/ Jag vill vara frisk! Ont i huvudet och så måste man plugga... ahh, jag vill inte! Jag vill bli frisk...Låt mig bli de för helvete!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar