lördag 9 januari 2010

syrran <3

17 år sedan stog jag, mamma och pappa på Landvetter och fick världens finaste människa i våra armar närmligen min älskade lillasyster. Att tiden kan gå så fort och även om jag bara var 8 år då så minns jag dagen som den var igår. Kunde varken äta eller dricka innan vi skulle hämta dig för jag var så himla nervös.

Du var så söt och fin i dina lockar som mamma klippte av senare och sen kom dom aldrig tillbaka förutom när du har duchat och inte gjort nått med håret då finns krulltotten ;)

Men tekniskt sett är vi inte riktiga syskon om man räknar från indien men det gör inte jag. För de är vi som har blivit uppvuxna ihop , de är vi som har bråkat om ingenting och det är vi som har blivit svartsjuka på varann!
Jag skulle verkligen inte klara mig utan dig syrran, du lyser upp min tillvaro :) Trots att du sjunger i tid och otid,din envishet och överskottsenergi så älskar jag dig syrran :) <3 Du är det bästa och att få höra dig sjunga då smälter man ju bara, så otroligt vackert. Du betyder mycket för mig , jag kan inte se ett liv utan dig! Du är världens finaste ängel och jag älskar dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar