torsdag 14 januari 2010

Tråkig föreläsning!

Har vart i skolan idag och haft världens tråkigaste föreläsing! Det tar typ aldrig slut kändes det som :/ Karin är väldigt bra på att prata över tiden. Idag kom mina böcker så jag får väl gå och hämta dom imorgon efter jag har vart på bolaget men innan ska jag tvätta!

När jag logga in på min bilddagbok innan idag så hade jag fått jävligt många påhopp och trackaserier om mitt utseende. Man kan fan inte hjälpa hur man ser ut. Man väljer inte sitt utseende själv direkt som de verkar tro men samtidigt ska man inte bry sig för mycket för då har dom ju vunnit. De är bara patetiska och de värsta är att de vågar inte stå för vilka dom är för dom kommenterar från anonyma avsändare. Jävligt moget alltså. De borde skaffa ett liv istället för att trycka ner folk. Jag har redan dåligt självförtoende och det blir inte bättre av detta direkt. Idioter är vad de är!

Ikväll har jag bara kollat på tv och tagit det lugnt. Jag skippade träningen för jag orkade inte :) Ibland måste man vila från träningen. Kroppen måste få vila ibland ju. Jag har kollat på vänner och på made in sweden. Det var faktiskt riktigt bra :)

Nu ska jag göra annat :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar