tisdag 23 februari 2010

Informationsträff

Dagen började med att jag hade informationsträff på praktiken, de verkar va ett schysst ställe iallfall. Hoppas de går bra imorgon för då börjar jag min första dag *nervös*, men jag jobbar kväll och slutar kl 9 så jag är inte anträffbar förän efter 21 imorgon för det är mobilförbud! :/

Nu ikväll har jag varit hos Daniel och käkat middag, korv me bröd och pommes! De var gott men satan vad mätt jag blev o han med ;) Sen kolla vi lite på tv innan han skulle iväg och jobba! Våra tider går inte ihop denna veckan, men på torsdag ska vi sova ihop för jag är ledig på fredag :) Då ska vi förmodligen åka till Ikea och handla lite, de är najs! Han ska köpa lite nya saker till lägenheten och jag ska se om jag också hittar nått kul till min :) Hehe, alltid kul att förnya ;D

Min söta Thilda ska nog klippa mig nästa vecka eller om jag hinner på fredag. För luggen behöver klippas men hon sa att hon kunde ta toppara med ;P

Nu sitter jag här i min ensamhet och ska snart lägga mig tror jag, är så trött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar