onsdag 10 februari 2010

Urininfelktion?

Var på vårdcentralen och sökte för urininfektion i eftermiddags. Men de undersökte mig inte, jag fick gå hem men enorma smärtor! fick en tid imorgon klockan 8.20 så jag missar lite i skolan på morgonen :/ de hade inget annat och jag vill bli av med detta!!! Har ont som fasen och blir arg att de inte gör nått åt de direkt! Tröttsamt, oja!

Sen gick jag hem o bytte om och sen gick jag till Werner där min pojkvän var :) Så jag var där en stund när dom spelade x-box! Sen ringde Angelica o då kom hon och hämtade mig för vi skulle till Stenhag och kolla på när hennes syrra & pappa tränade :) Men de blev att vi käka pizza istället :) Tack för pizzan Jörgen :) Efter deras träning åkte vi hem till Jörgen och såg efterlyst. Nu var David på efterlyst med, men dom fick ett tips.. vilket är bra. Jag hoppas de leder någonstans och att dom hittar honom snart!

Nu ska jag sova för att jag ska orka upp imorgon!
Sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar