måndag 8 februari 2010

Scotts

Helgen har vart bra. Lördagen var jag först hos älsklingens föräldrar och fikade :) Det var trevligt, han hade jättemysiga föräldrar och en snäll bror! Hans bror är lika gammal som mig. Fast jag är några månader äldre!

På kvällen var det uppladdning hos Jennie och sen var det Scotts för hela slanten. Jag drack bara 3 cider men hade sjukt kul ändå och jag är mest stolt över att jag inte drack något därinne. Inträdet kostade ju 170 kr! Men det var värt det.

Inte för vi dansade så mycket men vi dansade så mycket men vi dansade mer med varann! Skoj hade vi iallafall. Sen när vi stog på dansgolvet i slutet så träffade jag Malin "Skåne-Malin" som var tillsammans med Isbjörnen innan. Helt sjukt, världen är så lite. Men det var sjukt kul att träffa henne igen <3 Hon är underbar den tjejen!

Sen när allt var slut så var jag helt slut i mina fötter. Galet ont i fötterna hade jag. Det är sjukt kul förutom att Thildoo blev sur på Affe så det förstörde ganska mycket :/ Men hon förstorade ju upp allt. Men det är bara att låta dom lösa det själva, det är bäst så :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar