måndag 1 mars 2010

Fullt upp!

Nu var det ett tag sedan jag skrev, men har haft sjukt mycket att göra :/ Sånt som händer!

Jag måste berätta att jag trivs väldigt bra på min praktik och det känns som jag har valt rätt väg här i livet :) Jag trivs mycket bättre än när jag pluggade i Borås, jävla skitstad och idioter omkring mig. Ursäkta språket men jag blir illamående när jag tänker på det. Jag mådde verkligen inte bra där men de gör jag här i skånelandet ;) Alla är så trevliga o goa här :)

I helgen har jag hjälpt min älskling att flytta. Han har flyttat till en större 1a. Nu bor han bara drygt 50 meter ifrån mig ;) Myyys! Vi kan nästan vinka till varann nu, hehe. Så det har varit mycket springande i trappor och mitt allt flyttade så slutade hissen fungera, inte bra :( Men den börja fungera sen för vi skulle aldrig fått upp hans möbler utan hissen. För trappan är så smal så det är inte sant, man får nästan cellskräck! Jätteläskig är den så jag tar hellre hissen! Jag var ute en sväng med Angelica & Thildoo i Lördags , de var kul de lilla jag orkade, var så trött efter flytten så jag var hemma hos daniel efter 1. De var sjukt mycket folk på b2, man kunde knappt röra sig där inne så jag palla inte mer så jag gick hem till älsklingen istället :) I fredags var jag först på ikea och på kvällen hade vi tjejmiddag hos Thildoo, de var mysigt o kul. Jävlar vad vi skratta ;) Älskar er tjejer, ni betyder massa för mig!

Är bara hemma på lite lunch nu, ska snart dra mig tillbaka till praktiken. Vi ska ut o gå i det "fina" vädret i eftermiddag, är inte så laddad. Men ska bli kul att umgås med brukarna lite. Men jag är galet trött, får bli en tidig kväll för mig ikväll.

Älskling, jag älskar dig! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar