måndag 8 februari 2010

Upp och ner

Jag vaknade tidigt men somnade om igår. Sen gck jag upp vid 12 o sen ringde jag älsklingen och sen stack jag till honom. Men han var så söt igår för han ringde när jag höll på att göra mig i ordning. Han ville inget speciellt egentligen men han ville bara störa mig lite sa han ;) Eller så ville han bara höra min röst! Han är helt klart helt underbar <3 Tycker om dig så mycket Daniel, har aldrig vart så kär som nu :) Ingenting ska få komma emellan oss. Jag är galet kär i dig <3

Vi gjorde inte så mycket, vi myste bara lite när jag kom till han och sen kom hans bror senare och då gick vi och handlade :) Sen börja vi laga mat :) Blev kött och potatisgratäng och sallad! De var gott. Sen kollade vi lite på tv och sen åkte Andreas till Malmö och han satt och spelade lite och jag hade en diskussion som inte ledde någon vart eftersom han inte kan diskutera. Men han är fasen besatt av mig, han slutar aldrig ragga på mig, han säger hela tiden att jag är fin osv , man säger till honom men han ger aldrig upp! Ge upp för helvete. Han tror att man ska hitta vänner i sin lägenhet! Dessutom har jag hört att han har snackat skit om mig och det gör inte riktiga vänner. Vill inte ha sådana vänner som du! Nu är jag bokstavligt trött på dig!!! Du trycker ner mig men du får det att låta som det är bara synd om dig, varför? Jo för att du bara tänker på dig själv , det är synd om dig hela tiden. Du har inga problem i världen om man jämför med min bakgrund! Så när du får en motgång så rasar hela världen! Jag tänker iallafall inte förlåta dig och ta tillbaka dig som jag brukar. Jag är trött på ditt beteende! Du får fan tänka nån jävla gång!

Pratade med min pojkvän om detta och han sa att du är en tönt!!! För att du kan inte ta e diskussion med en tjej och drar in halva Sverige i det. Varför? Jo för du är så jävla feg och vågar inte stå för dina åsikter!! Så istället skickar du andra att gå dina ärenden, du är så jävla falsk. Om du inte kan ta det med mig så kan du fara och flyga till helvetet rent ut sagt! Så bye bye, fuck off! Du skaffar inte fler vänner på ditt beteende snarare tvärtom. Snart har du ingen kvar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar