onsdag 3 februari 2010

Såå irritierande!

Först blir man irriterad på denna jävla snö som aldrig försvinner och de kommer bara mer och mer. Det tar aldrig slut verkar det som :/ Jag hörde av min kusins tjej att våren kommer inte att komma förän i April och det känns jäkligt långt dit måste jag säga. Jag vill ha vår nu men det kommer inte att hända. Jag är sjukt på denna snön, det är säkert en halvmeter nu och vägvallarna är typ 1 meter höga :/ Såhär mycket snö har vi inte haft på flera år och jag som hatar snö. Det är mysigt på julafton o vid nyår men nu , nej! Den kan fan ta att försvinna nu. De är sjukt dåliga på att ploga i denna stad med har jag kommit på , de plogar men vid fel tidpunkt.. det är ett under att man kommer till skolan vid liv. Det är galet halt :/

Nu hade jag äntligen fått tummen ur att skriva CV och skicka runt till olika ställen om sommarjobb, då slutar min testversion av officepaketet (som jag fick när jag köpte datorn ) fungera. Så jag är lite desperat efter office-skivan. Någon som har den? Det kostar ju så sjukt mycket pengar :/ Jag vet att jag kommer använda det men jag känner mig inte allt för rik just nu. Det är hårda tider nu alltså!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar