tisdag 2 februari 2010

dvd-spelare :)

Skolan har vart jobbig idag och jag har vart supertrött.. jag vet inte varför. Men nu måste jag verkligen sätta igång att plugga. Vi har litteraturseminarium om två veckor, vi är indelade i grupper och jag är på förmiddagen så det betyder att jag slutar 11 den dagen. Sen har vi massa instuderingsfrågor till tentan och de är inte lite frågor. Så det måste jag fixa med så jag kan börja plugga till tentan med. Suck, vill inte ha tenta på min födelsedag. Det suger fett hårt! På eftermiddagen i skolan kollade vi på film men efter lunch så försvann halva klassen. Helt sjukt. Bara för vi skulle kolla på film så stack hälften hem. Men filmen var bra, den hette " en dag i taget" och det handlade om en man som fick panikångest. Vi läser om det just nu.. Det va intressant men samtidigt läskigt. Men nu vet man hur man ska göra i sådana situationer om de händer om man är på LIAN eller nått annat tillfälle om någon nära får det.

När jag skulle gå hem så var det värsta snöstormen så jag var nästan en snögubbe när jag var hemma igen. haha. Sen ringde jag älsklingen och vi bestämde att vi skulle ses efter en timma. S jag damsugade lägenheten och sen stack jag och handlade mat :) Sen kom älsklingen till mig o vi kollade lite på simpson och sen lagade vi mat. Kycklingfilé och potatisgratäng :) Sen blev de ännu mera mys och prat. Jag fick även en dvd-spelare av honom idag. Tack sötnos <3 Sen frågade han om jag ville följa med på kiss-konserten i sommar och de klart jag ville :) Så den 13e Juni ska jag och älsklingen på Kiss i Malmö :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar