onsdag 10 februari 2010

Händer mycket i lilla Varberg!

Mycket hemska saker som händer i min hemstad Varberg just nu. Först en 18-årig kille som är försvunnen sedan i Torsdagsnatt. Men dom har hittat blodfläckar vid ett hotell nu och de är inne på granskning nu. Jag hoppas inte de har kopplat till killen. Detta är fan läskigt att en människa bara kan försvinna så och ingen har sett eller hört någonting! Men någongång måste dom ju hitta honom.. Men polisen får inte ge upp, de får inte de!

Inte nog med de utan sen har en person blivit påkörd av tåget och avlidit. Det hände vid en järnövergång! Fan vad de ska hända saker i lilla Varberg där som aldrig händer nått annars. Vad håller på att hända liksom? Snart är väl Varberg känt i hela Sverige också. Världens tråkigaste stad kommer upp i media. Helt sjukt är det. Men samtidigt så saknar jag Varberg! Har inte vart hemma på bra länge nu. Jag saknar familjen! <3 Men nästa Torsdag åker jag hem, det ska bli så jävla skönt :) Att komma hem och koppla av lite. Ska på läkarbesök på fredagen men sen är det mer avkoppling. Kommer nog inte orka göra så mycket :) Tänker inte festa nu på ett par helger iallafall :) Har inte pengar till de. Fast man behöver faktiskt inte gå på fest och dricka sen aspackad som vissa andra gör!

Jag blir galen på min jävla komplitering snart. Har inget word så det ser sjukt ut utan det :/ Jag hoppas att min lärare kan öppna det. Annars får jag skriva det när jag kommer till Varberg eller om jag sätter mig i skolan. Jag vill ha tillbaka mitt word. Nån som har office-skivan som jag kan få låna?

Ikväll MÅSTE jag plugga. Sen kanske jag ska äta hos älsklingen om han inte ska till hans föräldrar, de berodde på om hans mamma jobbade kväll eller inte. Annars får jag se vad de blir! Har lust o se på film men jag måst plugga. Inte kul. Ont i ryggen har jag med, usch vad jag klagar , sorry :( Alla har sin rätt att ha en dålig dag... eller? Tror faktiskt de är maten som fattas, känner hur magen ropar på mat så jag får väl fixa de åt den :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar