tisdag 9 februari 2010

Skola m.m

Skola,träning, plugg! Det är de jag har gjort idag.. först har jag vart i skolan, shit vad dagen har gått segt idag och i slutet fick vi lyssna på vår kära rektor som pratade om våra utvärderigar. Vi utvärderar efter varje kurs vi har läst! Lite tradigt men men.. Nu fick vi klagat lite på Carl- Fredrik , han vi hade i organisation och omvärldskunskap. Den människan var fan skum men är glad att jag klarade tentan :D Men mer än halva klassen fick göra om! Jag förstår inte vad jag gjorde för att han gav mig godkänt men jag är glad att han gjorde de. dom som har gjort om sina har inte ens fått tillbaka dom än och det har gått mer än 3 veckor nu!! Vi skulle passa tider men han har aldrig gjort det. Varför de? Han kan komma och gå som han vill verkar det som. Sen svarar han inte på våra mail. Det är rent ut sagt skitdåligt! Men idag fick vi också reda på att vi ska byta lokaler men förmodligen händer inte de förrän till sommaren och det ska bli skönt för att då får jag mycket närmre till skolan :) wiiie! Där vi går nu ska bli ett högstadium , hoppas dom kommer trivas där :) Sen fick vi reda på att vi är den sista klassen som går ut med KY-utbildning för dom som börjar till hösten börjar på yrkeshögskola. Men de är inte så stor skillnad enligt rektorn.. Men jag hoppas jag går ut nästa år och får ett bra jobb inom psykatrin , det är ju det jag strävar efter :)

Sen gick jag hem i kylan och sen tränade jag :) Sen var jag o handlade för dasspappret var slut, haha ;P Sen blev de mat efter handlingen och sen kollade jag på halv 8 hos mig och lite på bygglov men nu måste jag plugga lite till min älskling kommer! Helt sjukt att man kan sakna någon så mycket. Tycker om dig mest Daniel, du är underbar <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar