tisdag 16 februari 2010

Spotify :D

Nu sitter jag och lyssnar på spotify och pluggar lite. Har lite att göra. Älsklingen ladda ner spotify till min dator igår :) Men jag har inget inlogg än men han skulle försöka fixa det åt mig. Jag lånar hans sålänge :) Han är bäst min sötnos! För vi lyssnar inte riktigt på samma musik, men de är ingen jobbig musik men man vill ju ha viss annan musik också som han inte lyssnar på som winnerbäck och melissa horn :) Sånt lyssnar han inte på vad jag vet, han har inte d på spotify iallafall!

Igår åt vi tacos,myste lite och sen kolla vi på simpsons och sen gick han hem för han hade så ont i huvudet och så :/ Hoppas han mår bättre idag :) Så vi kan ses lite för på Torsdagkväll åker ju jag till Varberg till mina nära och kära <3 Saknar er!!!

Nu ska jag plugga lite till :)

Tjo Hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar