torsdag 4 februari 2010

Seeegis!

Jag känner mig helt slut i kroppen :S Men jag har inte gjort nått speciellt så jag bore inte känna såhär :( Men vad ska man göra åt de? Jag måste säga att de är sjukt halt ute, jag ramlade när jag skulle till skolan idag o slog i mitt knä så de gjorde ont som fan. Sen vågade jag inte pallra mig till skolan så jag pluggade hemma istället. Jävla snö, försvinn nu! Nu är jag så trött på dig, du bara förstör!

Som sagt har bara pluggat o vilat mitt knä o sen handlat lite mjölk och sånt. De enda jag har vart ute. Nu sitter jag bara o väntar på att made in sweden ska börja. Jag har så tråkigt :( Vill bara att älsklingen ska sluta jobba för då kommer han och nanar hos mig <3 Ledig imorrn och han jobbar eftermiddag!

Nu är det lite krångel om hur vi ska komma till scotts o hem för jag har verkligen inte råd med att lägga massa pengar på taxi för jag har typ inte råd med de för inträdet är så dyrt :( Så det blir en lugn kväll :) Men jag hoppas att de löser sig för jag vill verkligen dit! Från början skulle Affe och Thildoo köra men nu ville dom dricka så där skt sig den idén :( Jag hatar sånt här jävla krågel bara nån dag innan man ska iväg på något som man har sett fram emot så sjukt länge. Jag vill, jag vill och jag vill ännu mer! Vet inte vad jag gör om det inte blir av :(

Anvlutningsvis ska jag skänka en tanke åt min underbara vän som inte mår så bra, jag tänker på dig vännen :) Finns här för dig <3 Förstår mig inte på folk som trycker ner någon som redan ligger ner och som mår piss! Väx upp och visa att ni är lite mer mogra än sådär. Blir bara så trött på folk som ska snacka en massa skit och inte kan st för konsekvenserna och istället trycka ner personen och få han / henne att må ännu sämre. Om man är inne i en "dålig" period i livet så tar man åt sig mer av vad folk säger så tänk före ni snackar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar