söndag 14 februari 2010

Min helg!

Har inte skrivit på ett par dag för jag inte har orkat. Har haft urinvägsinfektion och väldigt ont i halsen så jag har bara tagit de lugnt.

I fredags var jag hos älsklingen, vi delade en kebabpizza och sen kolla vi på let's dance o skrattade åt vilka fina kläder vissa hade. Så sa Daniel nån kul kommentar som " den dräkten kommer jag ha på mig nästa gång vi går ut på pubben". Då börja jag skratta och då skrattade vi läääänge. Han får alltid mig på bra humör och det är bra det. Efter let's dance kollade vi lite på "solsidan" , komediserien på 4an. Den är ganska rolig , men vi var trötta så vi gick och la oss i raklampausen.

Igår gick vi upp tidigt för han skulle till sina föräldrar och fixa bilen eller rättare sagt hans brors bil men han använder den när han pendlar till jobbet. När han gjorde de så gick jag hem o försökte plugga lite men de gick inte så bra. Jag var för trött o hade ont... men fick i mig lite mat iallafall. Sen ringde älsklingen när han kom hem, jag åt innan jag gick dit igen på kvällen. Vi skulle egentligen vara med hans kompisar, men dom pallade inte :/ Tycker dom är lite taskiga för Daniel jobbar typ varannan helg och dom helgerna han jobbar brukar dom göra nått men dom helgerna han inte jobbar och är ledig då orkar dom inte göra nått. Tråkiga snubbar alltså! Men de är ju tur att han har mig :) Så vi kollade på melodifestivalen och myste igår. Jag lyckades få han på andra tankar iallafall. Det är ju bra det.

Idag så gick Daniel upp före mig men sen väckte han mig vid halv 12 o skrämde mig att klockan var 1. Jag gick på det med o sen fick jag sms o d såg jag att klockan var mindre, haha. Men upp fick han mig iallafall. Sen gick han till gymmet men jag var kvar i hans lilla mysiga 1a men då pluggade jag lite medans han var borta. Sen när han kom tillbaka så gick vi och handlade och sen gjorde vi mat :) Pannbiff & potatismos, de var gott :) Sen fick jag massera hans rygg o axlar för han hade fått sån träningsvärk efter gymmet men jag fick bort de mesta utom i ena axeln för han har antagligen sträckt den :/ Så vi har direkt inte firat alla hjärtans dag! Den betyder inte så mycket egentligen, de är bara affärerna som tjänar på det! Jag skulle känna mig mer uppskattad om jag fick blommor en annan dag när man inte är beredd på det :)

Men jag måste säga att jag tycker om min Daniel väldigt mycket <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar