måndag 22 februari 2010

myshelg!

Helgen har vart mysig men har bestått av massa snö i lilla Varberg! I fredags var jag på sjukhuset och sen var jag hos mamma och åt lunch på hennes jobb :) Sen vandra vi ner till stan i massa snöoväder och sen upp till farmor där en hungrig syster befann sig, vi fick köpt en kycklingrulle på vägen som vi delade :) Sen skulle hon städa hos farmor och jag höll henne sällskap för våran farmor var och åt våfflor :) Men sen kom hon hem såsmpningom.. då blev de fika :) Sen var det hemgång. Både jag och Malin var hemma denna fredagkväll, de var ovanligt men också mysigt.. Sen kollade v lite på OC innan vi la oss.

Lördagen spenderades med Mija :) Åkte till henne vid 3 tiden och sen var vi och handlade och sen tog vi taxi ut till mig för den där jävla bussen kom aldrig och de var mycket snö och sjukt kallt. När vi kom hem till mig så färgade jag hennes hår och sen lagade vi mat och drack lite vin. Det var sjukt mysigt. Sen umgicks vi lite med syrran och hennes kompis Marina tills dom åkte in till stan för att festa vidare på oscars men vi pallade inte. Men vi hade kul ändå :) Tack för en mysig kväll Mija! Vi måste ses snart igen.

Igår åkte vi ganska tidigt för jag skulle ner till skånelandet igen. Sen vilade jag lite o åt och sen kom älsklingen vid 6 när han hade jobbat. Det var mys. Guud vad jag hade saknat honom. Vi firade även 1 månad igår så grattis på oss! <3 Jag älskar dig Daniel! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar