tisdag 16 mars 2010

Vårshoppat :)

Nu blir det inte ofta jag bloggar, ska försöka bättra mig om det går... kan inte lova nått men ska verkligen försöka. Har inte haft nått vettigt att skriva och inte hunnit heller. Är stressad, det är sjukt mycket plugg som är framför mig i vår och lian med. Har ju en dålig handledare så jag måste kämpa för att bli godkänd där för hon är troligtvis trött på sitt jobb och det går ut över mig och bara utnyttjar mig :( Jag vill inte klaga på henne heller för då kommer det bli ännu värre så jag får helt enkelt stå ut.

Idag har de vart skola, sen har jag tränat o vårshoppat lite så nu kan våren komma. Jag köpte nya solglasögon o två nya sjalar.. ni som känner mig vet ju att jag är lite sjalgalen ;) De var billiga o nya solglasögon behövde jag för att mina älskade rosa som jag hade förra året försvann i flytten :/ Typiskt mig! De var underbara , men dessa är snygga med. När jag kom hem fick jag sätta mig o plugga o sen plugga jag ett tag o sen slappade jag lite o kollade på en film "sommaren med Göran", jag tyckte den var bra men inte så jäkla bra som alla säger att man skrattar från början till slut. Men den var helt okej. Sen har jag ätit, duschat o fortsatt o plugga. Skriver lite på arbetet, tyckte jag behövde paus nu, hehe. Jag får passa på att plugga nu för imorgon kan jag bara plugga på dagen för på kvällen ska jag med Daniel, Emma och Dennis och bowla,wiieh! Emmas pojkvän Dennis är från Holland och han är här nu så vi skulle passa på och träffa han. Jag har aldrig träffat han så det blir övning på engelskan imorgon. Får hoppas de går bra :) Emma är ju världens snällaste så jag antar att hennes pojkvän är snäll också eller man får iallafall hoppas på det :)

Nu ska jag fortsätta plugga till Daniel kommer hem från jobbet för jag ska sova hos han inatt! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar