torsdag 4 mars 2010

Trög morgon!

När klockan ringde i morse vid 6-tiden ville jag bara ligga kvar i sängen. Hade huvudvärk o massa o mådde illa :/ Men jag tog mig till praktiken o fick vara med på ett möte , de var sådär kul. Men men.. sen var jag med på ett möte till och sen var det kaffe och sen gick jag till chefen o fick min viktiga lapp påskriven för nu i eftermiddag ska jag till skolan. Men sen måste jag tillbaka till praktiken efter skolan för att vara med på en av grupperna. Känner verkligen inte för det :/ Denna dagen vill jag bara spy på! Bläää :/ Kanske är för jag känner mig lite nertryckt av min s.k handledare... Men man får göra det bästa av situationen, hon ska inte förstöra min framtid! Blir nästan arg o ledsen varje gång jag ser henne. Har bara det i tankarna det hon sa häromdagen.. Jävla kärring alltså :/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar