onsdag 3 mars 2010

Ohh..bad day!

Gårdagen på praktiken var hemsk. Trodde att min hadledare gillade mig men tydligen inte. Hon sa massa saker som att jag borde nog byta linje och detta jobbet kanske inte är rätt för mig. Men man måste ju testa om man inte vill gå arbetslös i hela livet och detta är det enda jag vill! Kul att höra sånt från sin handledare på sin praktik på FÖRSTA praktiken! Jävligt dåligt..

Hon säger även dubbla meningar och är inte ärlig. Gör inte det hon ska. Jag är ELEV och är där för att lära mig saker men hon vet nog inte vad en praktik går ut på. Hon tror man ska vara självgående o se en som en kollega efter knappt en vecka. Det tar tid att komma in i det. Jag känner mig även sjukt stressad :/

Vaknade inatt av att de högg till i bröstet, gjorde asont men sen försvann de. Mamma sa att det var stress. Jag har inte heller fått min mens pga all stress :/ Ständig huvudvärk. Vad mer kan jag klaga på när jag ändå är igång?

Men idag har jag haft en lugn dag med min älskade pojkvän. Vi har fikat med hans mamma och hans bror, mysigt. Vi pratade massa och jag gillar hans familj jättemycket :) De är så lättsamma, det gillar jag :) Sen i eftermiddags var jag och klippte mig, Thildoo gjorde de och de blev fint, tack gumman :) <3 Sen gjick jag till Daniel igen och vi käka pizza o kolla tv o sen bara prata o myste. Tack för du finns i mitt liv älskling! <3 Du vet hur du ska få mig på bra humör. Du är bäst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar