söndag 7 mars 2010

Uppdatering

Nu var de ett tag sedan man skrev igen här :/ De blir alltid hopp, tror jag har tröttnat lite på att blogga osså har jag inte så mycket tid heller för den delen. Mycket annat som tar tid och energi av en! Men nu ska ni få lit uppdatering iallafall :)

I Torsdagskväll var det inflyttningsfest i Daniels nya lägenhet. Det var verkligen skoj! Träffade hans kompisar och jag kom överens med dom och de gillade mig också. För mig är det viktigt att min pojkväns vänner gillar mig för annars funkar det inte i längden. Man måste iallafall försöka att komma överens med dom, men i detta fallet klickar det väldigt bra och de är skönt det :) Som sagt, riktigt rolig fest men vissa blev fullare än andra, nämner inga namn!

Fredagen gick åt att städa hans lägenhet som luktade sprit, blää! Sen när de var gjort var vi på coop o handlade och sen lagade vi köttfärsås o spagetti, blev mums :) Sen myste vi och slappa, kolla på film o snacka o sen åkte han till jobbet o jag gick hem o duchade o bytte om. Sen stack jag till Sofia på fest. Skumt folk hon umgås med alltså...men de är bara att gilla läget! Finns även falska människor i det gänget, tur att man inte umgås med dom allt för ofta, då hade jag inte stått ut! På natten var jag, angelica o Thildoo och hämtade Stoffe på jägers. Sen var det sängen.

Igår gjorde jag inte så mycket. Gick en promenad med älsklingen o sen städade jag lägenheten och råkade även städa bort mitt bankkort så jag fick spärra det idag o beställa nytt. Det är jag i ett jävla nötskal. Helt otrolig! Idag har jag vart på praktiken och sen har jag pratat lite med mamma. Hela dagen går åt när man jobbar sent.. inte många timmar kvar innan man ska sova sen.

Saknar dig älskling, men hoppas att jag får träffa dig imorgon :)

/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar