torsdag 18 mars 2010

Falska vänner

Det har man gott om i Varberg,alltså falska vänner. Det är en himla tur att jag flyttade ifrån er och att ni visade era "rätta jag". Ni bryr er inte ett skit när jag är hemma och hälsar på och om en annan person ska hem och hälsa på som flyttade ifrån varberg fö ett ex antal år då ska ni alla träffa henne. Detta hänger inte ihop i min värld. Då måste det vara MIG ni inte vill träffa. Har ju bara tid för andra och när man är på fest med er nuförtiden så snackar n bara med varann och viskar och drar interna skämt som man inte fattar för man inte umgås med er, jätteroligt. Jag har också känslor om ni inte visste det, men nu kom jag ihåg.. det är ju mitt fel att de har blivit såhär för jag flyttade för att skaffa mig en utbildning. Ni kan inte ens skicka ett sms o fråga hur man mår, alltid jag som får höra av mig och man får aldrig nått svar tillbaka, schysst! Jag är så förbannat trött på er. Ni svek mig även i somras, som att de var mitt fel att min knäskål hoppade ur led och jag inte kunde festa. Kunde inte höra av er på flera veckor men när ni hade fått reda på att jag var "på benen igen" så börja ni skicka sms om att vi skulle ses. Ofta man ville de, jag var sårad! Ni är inga riktiga vänner för riktiga vänner bryr sig lika mycket om sina vänner även om de är skadade och lika mycket om sina vänner som sin pojkvän!

De är tur att jag flyttade , om jag inte hade flyttat hade jag aldrig träffat Angelica & Mathilda :) Jag vore ingenting utan dom. De ställer upp jämt, sån vänskap jag aldrig har fått innan. De blir inte sura för ingenting, de ställer upp till 100 procent om inte mer. Jag älskar mina flickor <3 Om jag inte hade träffat Angelica hade jag heller inte träffat min Daniel, mitt allt. Jag älskar dig <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar