måndag 22 mars 2010

Regnig helg!

Helgen har vart mysig men lite dåligt väder :(

I fredags var det fest hos Emelie & Werner. Det var trevligt, snacka mycket med Emma :) Sen snacka vi festivaler och sånt, är sugen i sommar men kommer inte ha råd :( Men festen var helt okej om man tar bort slutet för de slutade i bråk medans Daniel var ute och rökte så jag fick ta hans saker och komma ner så fort som möjligt. Var sjukt rädd för Dennis slog på allt han kunde komma åt och Daniel kunde inte göra nått för om han hade gått upp ade blivit ännu mer bråk och de kan han inte ha på sig när han ska söka till polishögskolan :( Man ska inte ha varit med om några stora slagsmål alls.. Men de är bra att han håller det fast han är full, då vet han vad han vill göra med sin framtid och det är bra :) Men Dennis var både påverkad av alkohol och droger! Så det kan ha med saken att göra, han kunde inte kontrollera sitt humör! Han var galet påtänd , de såg man i hans ögon!
Lördagen var de mest mys. Vi gick en promenad i regnet o sen åkte vi till Daniels föräldrar och fikade. Sen kolla vi film, myste o sen pluggade jag lite och han satte sig o spela lite. Sen åt vi tacos :) Sen satt han vid datorn o jag pluggade resten av kvällen :( Men så är det bland.

Igår gjorde vi inte så mkt, jag plugga lite sen gick vi till Daniels föräldrar och lånade en film. Vi såg den "2012" , den var sådar. Men nu har jag sett den. Vissa saker stämde inte överens med verkligheten, men jag kommer inte se den igen. Sen åt vi och sen kolla vi lite på tv om nån dobberman hund som var helt galen. Men han ändra sig när de var med i programet men efter det så blev han ännu värre. Men man ska inte skaffa sig en sån hund för det är en vakhund så den har sådana gener i sig. Jag vill ha en golden retriver någon gång i livet, det är en bra sällskaps hund :)

Helgen slutade med mys i soffan hos älsklingen. Han är underbarast. Jag älskar verkligen dig min underbara pojkvän! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar