fredag 26 mars 2010

Tentaaaa snart...

Veckan har bar bestått av PLUGG och lite Daniel. Jag tog en paus i Onsdags för då firade vi 2 månader, de firades med pizza från pizzahut och film. Efter de så myste vi lite också :) Han är så underbar min underbara pojvän. Jag kan inte förstå att de redan har gått 2 månader, men tiden går sjukt snabbt när man är lycklig och jag är lyckligast med dig min älskade Daniel <3 Du är speciell i mina ögon, du får mig att le varje dag. Du är solen i mitt liv älskling, lyser upp med din närvaro. Jag älskar dig!
Som sagt har inte hunnit med saker denna veckan som jag borde, jag borde tränat, jag borde vart ute o gått men jag har inte hunnit. Massa plugg har de varit som sagt. Men efter tisdag då jävlar ska jag träna! Jag hatar att inte hinna med saker som jag mår bra av.

Sov hos Daniel inatt, de var mys. Åt frukost och sen gick jag hem o plugga, men tråkigt o plugga när de är så fint väder ute juuh. Men v får hoppas att vädret håller i sig istället :)

Funderar på att lägga ner min bilddagbok helt för d är bara massa idioter som skriver och kommenterar allt om mitt utseende och hur ful jag är osv. Att de är inte konstigt att jag inte har några vänner. Vad fan vet folk som inte ens känner mig? Inte ett jävla skit, de vet inte någonting om mig. Man ska inte säga massa saker som de inte har en aning om. Men jag har mina aningar om vem som kan ligga bakom denna personen på bdb. Hon har ingen användare utan går in anonymt. Jag tror faktiskt jag vet vem de är. Om de är du som jag tror så kan du bara lägga ner. Du tjänar inget på att snoka runt. Jag vet själv hur mycket du hatar när andra gör så på dig så varför gör du så mot andra? Du har inget annat liv än att snoka runt och se om man är singel fortfarande eller vilka kompisar man har förlorat. Så jäkla omogen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar