torsdag 11 mars 2010

Orkar inte!

Huvudet håller på att sprängas, galet stressad och måste fixa ett sommarjobb. Det är fasen inte lätt i dessa tider eftersom denna jävla arbetslösheten. Jag är sjukt trött. Man söker massa jävla jobb om allt man skulle kunna fixa men ingen hör av sig. Ringde till mamma idag för stresset gick i överstyr och jag var bara ledsen och kunde inte ringa Daniel för han var på jobbet. Men hon sa att jag fick ta pengar som jag har på banken om jag inte får sommarjobb för jag tänker verkligen inte åka till Varberg i sommar och få skit från mina s.k vänner i sommar och vantrivas hemma i villan på södra näs. Jag tänker bara inte göra det! då blir det en jävligt tråkig sommar och då får jag inte heller träffa min Daniel och de är det som gör mest ont. Inte få träffa mitt hjärta. Det är en sak jag inte kommer att gå med på. Men som tur är har man en mamma som förstår en!

Känner mig sjukt stressad av denna jävla skola,praktik osv. Men nu är praktiken över och jag fr tänka på annat än min taskiga handledare som verkar vara trött på sitt jobb och de går ut över mig. Hon bara trycker ner mig och så :/ Jag känner mig faktiskt lite nere om jag ska vara ärlig! Men det är bara att ta nya tag :)

Jag har vänner som bryr sig, en underbar pojkvän och en familj och jag älskar er! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar